Altijd en overal online

Afbeelding SMM
Vergroten van impact

Laat ons de impact van je product of merk vergroten. Welke invloed heeft je merk of product op je doelgroep en ben jij je daarvan bewust? Laten we samen kijken naar de juiste aanpak voor de grootste impact op je publiek.

...
Adverteren op Sociale Media

Met de verschillende advertentie mogelijkheden binnen de sociale media kun je je doelgroep op een creatieve manier bereiken. Sociale media advertenties kunnen bijdragen aan omzet en naamsbekendheid.

De inzet van social media

De tijd van actief zijn op ‘socials’ - omdat iedereen dat doet - is allang voorbij. Met toenemende concurrentie op alle social media kanalen, is het erg belangrijk geworden om eruit te springen met creatieve content die bij jou past. Door vanuit één basisgedachte te werken neem je de klant als uitgangspunt en kun je de herkenbaarheid van een merk over verschillende kanalen verspreiden en uitwerken.

“Generatie Z” (jongeren die geboren zijn tussen 1995 en 2010) gebruiken social media al van kinds af aan en daarmee is het volledig in hun leven geïntegreerd. Feit is dat een groot deel van deze generatie de arbeidsmarkt betreedt en geld te spenderen heeft. Daarbij kan het voor jou als bedrijf belangrijk zijn om je marketingplannen hierop af te stemmen. Denk hierbij aan korte verhalen (stories) op kanalen als Snapchat of Instagram.

De inzet van sociale media campagnes zijn gericht op de verbinding met je doelgroep, met als eerste doel de bekendheid van je merk te verhogen en op de juiste momenten in de “customer journey” aanwezig te zijn. Adverteren op social media kost in sommige gevallen veel tijd. Dat komt omdat je de advertentie zo relevant mogelijk moet maken voor je doelgroep. Dit doe je zodat de klant zich aangesproken voelt, daarbij is social media één van de goedkoopste manieren van betaald adverteren.

...