Maak van iedere online bezoeker een klant

Afbeelding SMM
Webshop

Online bestellen via een webshop is razend populair. Hierdoor is een webshop een aantrekkelijke optie voor ondernemers die producten of diensten online willen verkopen.

...
E-mailmarketing

Met e-mailmarketing stuur je e-mails naar geïnteresseerden of naar vaste klanten. In deze e-mails vind je bijvoorbeeld nieuws, aanbiedingen, aankoopbevestigingen of een klanttevredenheidsonderzoek.

Webshop

Een eigen webshop heeft diverse voordelen. Zo is het voordeliger dan een fysieke winkel. Je hebt veel meer potentiële klanten en de winkel kan 24/7 open. Ook kun je met statistieken je verkopen makkelijk bijhouden.

Om je website of merk meer kracht bij te zetten bouwen wij voor jou de passende webshop. Bij ons ontvang je geen instructievideos, -plaatjes of handleidingen. Wij nemen samen met jou het systeem door, zodat je met alle vragen direct bij ons terecht kunt. Daarnaast kunnen wij de webshop koppelen met bestaande betaalsystemen. Geef je klanten de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, Apple Pay, PayPal of Creditcard.

Het voordeel van ons systeem is dat wij jouw e-mailmarketing kunnen koppelen aan de webshop. Zo regel je alles vanaf één centrale plek. Ook is het mogelijk om ons het systeem te laten beheren en aan te laten passen waar nodig.

...

“Het gaat om het versturen van het juiste bericht naar de juiste persoon op het juiste moment.”

...
E-mailmarketing

E-mailmarketing is volgens veel marketeers nog steeds één van de meest interessante marketingkanalen om in te zetten als het gaat om Return on Investment (ROI).

Op dit moment is e-mailmarketing booming business. Maar toch is het bij veel bedrijven een ondergeschoven kindje. De opmerking; “ we hebben het altijd zo gedaan, dus het is wel prima zo” gaat niet meer op. Na het verzenden van de e-mailcampagnes wordt er niet meer gekeken naar de resultaten en cijfers, terwijl die zo ontzettend belangrijk en veelzeggend zijn over de handelingen die zijn verricht.

Wij nemen deze zorgen uit handen. Wij kijken samen met jou naar de resultaten en maken een plan om nog meer uit de campagne te kunnen halen. Welke artikelen zijn vaker geopend dan andere? Hoe is het klikgedrag in de e-mail? Hoeveel mensen hebben de e-mail geopend of zonder openen in de prullenbak gegooid? Een juiste afhandeling van een campagne kan ervoor zorgen dat je nog beter zichtbaar wordt bij je ontvangers.